Harunnazli Bayanlar hamileyken idrarda enfeksiyon çıkan oldu mu ve bu durumun bebeğe bi zararı var mı
34Cansu Harunnazli 3 haftadır çekiyorum enfeksiyonu ilaçta verdi antibiyotikte banamısın demedi bol bol su içiyorum 3 günde bir damacana bitiriyorum sudan bile midem bulandı artık ama yok yok yani
minnakannesi08 Harunnazli çok yaşadım canım ilaç verdi kullandım hep o şekilde geçti birde bol bol su tüket kesinlikle
Limonzeytin Harunnazli bebeğe geçme durumu var malesef acilen ilaç kullanmak lazım benım başıma geldi antibyotk tedavisi ile geçti ihmal etmeyn ürolojiye gidin yada kendi doktorunuza size gereken tahlıl ve ilaçları verecektir.
tazesindeyim Harunnazli yarın idrar verecegım insallah geçmiştir eğer geçmemiş ise bana da ilaç verecek
Merveyaz Harunnazli ilaç kullandım, enfeksiyon ilaçtan daha zararlı sonuçta. Kullandıktan 1 hafta sonra tekrar tahlil verdiğimde geçmişti çok şükür. Günde en az 3 lt su içerek destekleyebilirsin
Harunnazli minnakannesi08 minnakannesi08 çok sağolun Rabbım sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah