Kızlar bebeği artık 2 gündür çok aşağıda hissediyorum kasıklarımın oralarda resmen en aşağıda böyle olan varmı? Sebebi ne acaba normalmi? Kontrolüm haftaya pazartesi. Mide kaynamalarım çok ağır geçiyor beni çok yordu.. bütün eşyalarını yıkadım yarında ütü yapıp yerleştiricem inşallah. Artık biran önce zaman geçsin doğurayım istiyorum. Sizde durumlar nasıl?