Mom534545 Kızlar onerebileçeginiz bir doktor varmı 9 haftalık hamileyim daha önce ncr Yurdanur açılmışsa gittim ama tatmin etmedi beni tavsiye ettiğiniz bir doktor varmı
Saadet27 Mom534545 Hatem de Yılmaz gencoya gidiyorum çok memnun daha önce bir kaç dok.gittim memnun kalmadım
Miray_alparslan Mom534545 hatem hastanesine gidiyorm 37haftalık olduk Nazire Öztürk dokturm cok memnunum cok ilgili tawsiye ederm
Emily BraAkayBulut bende ona gidiyordum lakin son zamanlarda ilgisinden memnun kalmadık sanki zorla muayene ediyormuş gibi yaptı aynı hastahane de Fatma esin karçina yönlendirdi başhekim ulaş bey sağolsun ilk gittik çok memnun kaldık öneririm
kckynssna Ben normalde Ankara’da yaşıyorum doğum için antebe geldim 3-4 gün önce hamile kalmadan önce kasık ağrısı için hatem hastanesindeki nazire Öztürke gitmiştim o kadar ilgili davrandı ki bana ankarada dr önerdi selamımı söyle sana çok yardımcı olurlar vs dedi numarasını felan vermişti, şimdi doğum için onu düşünüyorum cuma günü gittim konuşmaya gene çok ilgiliydi sağolsun allah nasip ederse doğuma kadar ve doğumu da ona düşünüyorum ☺️ Ama başka önereceğim doktorlarda var bunların en başında melek ekici geliyor çok güzel bir dr ama özel muayenehanesi var ve doğumu da biraz tuzlu birkaç farklı hastanede doğum yaptırıyormuş, en düşüğü 3.500 tlydi ramazan bayramında arayıp sormuştum o da Anka hastanesinde benim için 3.500 tl fazla değil, çünkü ankaradaki doktorumun da doğumu o civarlardaydı fakat ben hastaneyi pek beğenmedim araştırdım vs pek konforlu değildi onun için vazgeçtim bakalım kısmet bayağı uzun oldu ama fikir olsun ☺️🙈
Erva96 Akademi hastanesi Aysun alıcı ekinci ye gidiyorum çok ilgili ve tecrübeli Bi hanım tavsiye ederim kesinlikle
BeyzaKk Mom534545 esin karçın defalife geçecek 9 Aydan beri aynı doktordayım ilk Kemal bayındır hastanesindeydi şimdi defalife geçti