Birminik56 Ya ilk gebeliğimde sormuştum bana yatabiliyorsan yüz üstü bile yat demişti doktorum 5. ayıma kadar , sonrasında sola yat demişti ama hiç sırt üstünden bahsetmedi mesela 🫤 bende sormadım ama burada okumuştum doktorlar sırt üstü önermiyormuş falan o yüzden öyle dedim 😏 yoksa doktoruma danışmadan hareket etmem ya sonuçta buradaki insanlar da benim gibi bebek bekleyen hamile anneler 🥰