Baharoz Kizlar B12 vitamin degerim 250 cikti normal degerlerde 190la 660 arasiymis. Hamilelikte Orta degerde olupda yine de ilac kullananiniz var mi kullanmak gerekir mi
Vera09 Baharoz iyi gibi aslında ama doktor bilir doğrusunu. Benim 140tı iğne oldum dört tane 240 oldu
Baharoz Vera09 bende bilemedim kuzenimin doktoru en az 400 olmasi gerektigini soylemis hamileyken ona o yuzden tereddut yasadim