smallbaby Kızlaaar düngece 34. Haftaya girdik gece hiç farketmemiştim en altta bu yazıyo yeni gördüm bacaklarımın bağı çözüldü korkum ikiye katlandı zaman neçabuk geçiyo çok heyecanlandım umarım bu haftalarda doğurmam
Pcoslubiranne smallbaby bende yarin 34 oluyorum benim icin mucizeydi 25 haftalik olayim risk biraz da olsa azalir derken 34 olmak rabbime sükurler olsun.
Pelinakcn smallbaby 35+2 yiz ama geçmiyor sanki 🥲 o butonu görünce heyecanlanmıştım bende hemen zaman geçecek sandım ama 1 hafta sanki 3 hafta gibi geldi 🥹
tazebiranne_hg04 smallbaby Valla hala doğmayacak gibi hissediyorum haftaya 40 haftayı dolduruyoruz ama nerdeee 😂
Adacan İlkinde 38+0da basmistim o butona bakalım bunda ne zaman baslicam sezaryen ama 39 da istiyorum bunu 😁