Denizpyraz Kizlar sabah aç karnına gittim.kan verdim sonra 75.lik içecek içtim kan verdim en son bir kez daha kan verdim yani 1 saatte arayla 3 kez kan verdim. Bu iki sonuç cikmis ama bitane daha mı çıkacak sonuç. Bu değerler nasil
geyiksaniye Denizpyraz benim değerler buna yakındı ama 2. saat için bir değerin daha sonucu çıkacak o da normalse bir sorun yoktur
EsraBaykara Denizpyraz 1 sonuç daha gelecek. Muhtemelen o da normaldir. Genelde 1. Yada 2. Değer sorunlu oluyor..
Ebruliiiiiii Denizpyraz açlık normal çıkmış ama tokluk birinci saat sınırda çıkmış ikinci saatte çıksın anca öyle karar verilir ama hemen hemen aynı değerlerimiz bana doktorum diyet ve şeker takibi önermişti her ihtimale karşı onu uyguluyorum