40+2 doğdu ilk çocuğum, hastaneye gittiğimizde başka doktor vardı “emin misin 40+2 olduğuna” dedi. Bi baktı ultrasonla “ ama bebeğin MaşâAllahi var” dedi, 3500 gram ölçtü. Kızım 3450gram doğdu. Suan 3 yaşında 4-5 yaş kıyafetleri oluyor 😊
Demem o ki, göbeğin büyüklüğü veya ne kadar kilo aldığınızın bi önemi yok.
Suan 35. Haftadayım ve göbeğim yine küçük.