Mucizelermumkun Merhaba hanımlar, bu haftaya kadar hiç kanlı akıntı olmamıştı az önce peçeteye kan geldi çok korktum. Dün çok ayakta kaldım sizce doktora gitmeli miyim tecrübeliler bilgi verirse çok sevinirim bu durum normal mi ne derecede olursa hastaneye gideyim
ebruee Mucizelermumkun ben de 15.haftada kanlı akıntı gibi gelmişti acile gittim hemen bebekte çok şükür birşey yoktu idrar yolu enfeksiyonu çıktı sadece. Gitmenizi öneririm içiniz rahat eder
RabiaEylul Mucizelermumkun Eger kan koyu kahverengi veya siyah renkliyse korkulacak bisey yok demisti doktor. Ama parlak kirmizi veya pembe renkliyse riskli olabilirmis. Benim de o haftada kanama olmustu doktora gittim plesenta asagida demisti kanamanin sebebini ogrenmis olduk. Sonra cok kanamalarim oldu ama doktora gitmedim cunku kanama rengi kahverengiydi.
duygugurler Mucizelermumkun 14 haftam yeni girdim dün bende kahve rengi akıntı şeklinde geldi gittim ve düşük riskinin oldugunu ögrendim şansa bırakmayın akıntı dahi olsa doktora mutlaka gidin bence