THale Merhabalar Ben daha yeni anne adayıyım . 5+2deyiz . Burada birkaç kişide keseden cinsiyet tahmini yapabilen anneleri görmüştüm . Bize de yapar mısınız 🌸[https://mutluresim.com/images/2022/08/22/ADhmF.jpg]
Yarenheybeli Daha bebeğin kendi bile oluşmadan nasıl cinsiyet tahmini olabiliyor böyle saçmalıklara inanma canım benim hamileliğinin tatını çıkar evlattır rabbim neyi uygun gördüyse o olur
Kleopatra- Daha bebek oluşmamış ki. Ayrıca burda kimse doktor değil sadece hissiyata göre söylüyorlar. Yada kendi bebeklerinin ultrason resimiyle uyuşturma yaparak. Böyle postlara hiç gerek yok o yüzden. Sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 🌸