gozdetrhn merhaba bu haftada olan anneler neler hissediyorsunuz? benim hiçbir belirtim yok ve çoğu zaman hamile olduğumu bile unutuyorum normal mi acaba göğüslerim şiş sadece onun dışında kasık ağrılarım bile yok
segah06 gozdetrhn çook normal bir durum. Ara sıra kasık ağrısı gelir gider. Ben tam sizin haftada bulantım yok normal mi dedim ve 16.haftadayım hala kusuyorum😂😂 Gayet normal bir durum içiniz rahat olsun
minigiminannesi03 gozdetrhn 8+1 bulantı ara sıra yokluyor ama kusma falan yok göğüs hassasiyeti uçlarında başka hamilelikte ilgi bi durum yok bazende aserme 😂😂😂
mylittlebabym 8+2 yim. Bulantım yok ağrım yok. Sadece uyku hali ve göğüs uçlarında hassasiyet var. :)
limoncicegim2 mylittlebabym 8+4 üm ekstra bunlara birde duygusallık hassaslık halsizlik üşengeçlik ekliyorum 😂
gozdetrhn mylittlebabym ayda bir kontrol olduğu için aklım hep orda kasık ağrım falanda olmayınca acaba iyi mi bir sorun var mı diye devamlı düşünüyorum
mylittlebabym gozdetrhn iyidir canım benim bende senin gibiyim acaba iyi mi kalbi atıyor mu sürekli dua ediyorum inşallah her şey yolundadır diye :)