Meleknkkk Benim için de düşük geliyor Ama doktor haftasına göre tam ne önde nede geride geliyor aslında güzel bisey dedi ama bebeğim kiloyu çok ağır alıyor üç haftada 200 Gr aldı sadece minyon tipli de değil doktor degimiyle parmakları vs çok uzun hatta siz bunu voleybol’cu yapın diye konuşuyor doktor bizimle ama şükür sağlığı yerinde kilosu da önde değil ama geride olmaması mutlu ediyor beni sağlıkla doğsun inşallah kilosunuda alır 🙂