12+6 haftada öğrendik erkek olduğunu. Bir ay sonra tekrar kontrole gideceğiz ve kesin söyleyecek bize 👶. Ama ben baştan beri erkek hissediyorum, ve ultrasonda pipisini gördüm o yüzden bence yanılma yok, ama hadi bakalım sağlıklı olsun da fark etmez ❤️