06nurrrr 18+6 şuan 3lü tarama da düşük riski çıktı bebekde risk varmı diye amniyosentes istendi kabul etmedim varmı aranızda bu durumu yaşayan ağlamak istiyorum ya moralim çok bozuldu 🥺