Merhaba kizlar özel hastaneye gidiyorum 13 haftalikken ikili tarama için doktoruma gittim ama yapmadı aslında bende yaptırmak istemiyordum bebek gelişim olarak biraz önde gec kalmışsın annesi dedi ama görüyorum 13 haftalik ikili taramaya girenler var bu durumda bebislerinizin boyu kilosu nasil benimki çok mu önden gidiyor acaba diye düşünmeden edemedim 🙈 Bu arada 4lü tarama için gun verdi nasip olursa ona gireceğim ☺