Gizem2121 Kizlar 30 hftalik hamileyim erken dogum riskim var ve bebgim icnde ceviz yiyorm ama yiyemiyorum kac tane yiynce faydasi oluyor az yiyorm faydasi olur mu acaba
Misssitare Gizem2121 bende yiyemiyordum robotto çekip muzlu sütün içine katıp içiyorum. Bazende havuç taratora katıyorum. Harika oluyor başka türlü canım istemiyor.
suscarparimm Gizem2121 Aşko ye yiyebildiğin kadar o zaman 😂 ben çok severim her gün bi tabak yerdim valla
Minigim38 Sade pek sevmiyorum sütün icine muz cicibebe ceviz rondodan çekiyorum icinede buz atıyorum bu sıcak havalarda iyi oluyor
Gizem2121 Orkide_20 sagol canm.ilk gebeligm erkdn dogm olmustu bu gebeligmde dikis atildi şuan 30 haftamdyim bebegim cok asgdydi şükür yukari cikti suan bir sorun yok .cinsiyetimiz kiz😊