SelmaGl valla tatlım parasından değil ama bende düşündüm anne bebek çantası almayı. Evde iki tane yepisyeni ve çok güzel sırt çantamı var. Onları kullanmayı düşünüyorum. Biberon ısısını korumak için de ayrı bir fermuarlı gereci satılıyor e bebekte ondan alcam