17 haftalık hamileyim cuma akşamı cumartesi akşamı ilk defa bebeğimin hareketlerini az da olsa hissettim. Dün akşam bi yakınımı kaybettim çok üzülüp ağladım. Ve uyumadan bebeğim yine hareket eder biraz dedim çok bekledim ama hissedemedim. Ve geceden beni midem ağrıyor normal mu kramp giriyor sqnki az az