Şu an kullanıyorum ve keşke ilk bebeğimde de alsaydım dedim. Oğlumda file kullandım ama memnun kalmadım hiç. Çünkü çocuğun üstünden suyu döküyorsun ve su öylece küvete gidiyor filede kalmıyor süzülüyor ve çocuğun vücudu suya temas etmediği için üşüyor, tecrübe ile sabit.
İkinci bebeğimde sünger aldım ve çok memnun kaldım. Ilık suyun içinde yumuşak bir zeminde yatıyor mis gibi.. Öyle kulağına su da kaçmıyor zaten hafif eğimli olduğu için kafası yukarda kalıyor, yani eğimli.
Kızım 9 aylık olduğu için artık tabi süngerin boyutunu çoktan geçti ve ben oturmaya başladığından beri kızımı süngere oturtuyorum öyle yıkıyorum hatta son 2 aydır küveti de kaldırdım duşa kabine süngeri koyup kızımı üstüne oturtuyorum o önündeki su birikintisi ile oynarken bende onla birlikte yıkanıyorum birlikte güzel bir aktivite oluyor.