mre1630 Kızlar hamilelikte kan basıncı hep yüksek oluyor yeni hamile olup hipertansiyon yaşayan var mı hamile değilken böyle bi sorunum yoktu
minigiminannesi03 mre1630 valla canim hersy olabiliyor benimde bir tansiyonum düşüyor bir çıkıyor kafayı yiyecek gibi oluyorum ya sekerim yükseliyor yada düşüyor ondan artık dışarı dahil tek çıkmıyorum
Gzdmrt2905 mre1630 tansiyonuna çok dikkat et canım kendini kötü hissettiğinde veya çok yükseldiğinde hemen doktorunu ara benim doktorum düşmesinden birşey olmaz ama yükseldiğinde 14 olduğunda hemen arıyorsun demişti
mre1630 minigiminannesi03 benim daha yeni hamilelik ya canım böyle başlarda oluyor mu tarz durumlar 🥹
minigiminannesi03 mre1630 artık normal mi anormal mi bilemiyorum kendimi çok yorgun hissediyorum 8+1 oldu ama bayaga yorgunum