Gzmygttt yok benm doktorum disardan geliyordu ama hastane ve ozellikle ebeleri cok iyi, doktor biraz sans isi kimisi cok sever kimi begenmez diger arkdas mesela mediviadaki sema hanimi onermis bence kendisi cellat gbi bi doktor bukdr paldir kuldur bi kadin gormedim diyebilirim:) oyuzden bi kac doktora gidin oyle secin en guzeli ben 5 dr filan gezdim sanirim:)