Hlycngz Merhaba hanımlar bugun kontrolüm vardı 37+2 haftalık hamileyim fakat bebeğin kafası 40 hafta olmuş önde gidiyo dedi dr um kanala girmesi zor olabllir dedi böyle bi durum yaşayan var mı acaba kafama takıldı😕 umarım bi problem olmaz
Gulergulmez Hlycngz ilk hamileliğimde oğlumda aynı şeyi yaşadım, sezaryen oldum bu sebeple, sağlığıyla ilgili olumsuz bir durum yaşamadık çok şükür.
minigiminannesi03 Hlycngz teyzemin kızına öyle demişti koca kafalı bu çocuk diye hakket koca kafalı koca modeli tosbik normal Doğum etti
HilalEyce Hlycngz Oğlumun kafası da büyük ilk doğum olacağı için doktor seni zorlayamam dedi. Sezeryan olacağım. Kilosu da biraz önde gidiyor😶
Yagmurrr_ Hlycngz erkek cocuklarinda oluyor kafasi kızlara göre biraz büyü oluyor 🤣 bisey olmaz bacim
Hlycngz Gulergulmez kızım normal doğum olmuştu hiç istemiyorum sezeryan olmayı ama sağlığı daha önemli tabiki bebeğimin kilosu 3 kg 70 gr bu hafta doğsa iy olur dedi dr ama bakalım hayırlısı inş aynen saglığı için problem olmaz dedi dr da kanala girmesi acısından zor olur dedi
Hlycngz minigiminannesi03 normal mi oldu maşallah eşiminde kafası büyük aslında😅ay insan her seyden tedirgin oluyo kızım 35 haftalık erken doğmuştu oğlumuda zorla doğurtmaya çalışıyoruz😂
Gulergulmez Hlycngz oğlum 3700gram doğdu 38 haftada, daha da dursa 4ü geçecekti. 38.haftada kafa büyüklüğü 42 haftadaydı, çatıya sıkışır çıkamaz dedi normal çok istiyordum ama olamaz dedi.
Hlycngz minigiminannesi03 maşallah bizimknn kilosu 3 kg 70 gr bakalım hurma squat yürüyüş merdiven inip cıkma adaçayı önerdi bu hafta gelir umarım bebeğim normal bir şekilde
Hlycngz Yagmurrr_ ölemi😂 doğrudur kızım minnacıktı tek sıkıntım sezeryan olmak istemiyorum ama bakalım nasip
Minikannesi00 Hlycngz bizimde 37 de hem kilosu hem boyu hem kafası 41 hafta çkıyordu sezaryen oldum 38 de
Hlycngz Minikannesi00 saglıkla büyütün inş bi problem olmadı değil mi şimdi nası kafa büyüklüğü falan
Minikannesi00 Hlycngz yok canım problem olmadı şuan 2 yaşında. Bizim kafadan ziyade kendisi de iriydi. Kafa vücutla orantılı doğdu yani . Kilosu boyu da aynı irilikteydi
ipekveatlas evet oğlumun kafası 2 hafta öndeydi açılma çok zor oldu çünkü kanala inip baskı yapamıyo kafası. neyse uzun bi sürenin sonunda normal doğum yaptım 4kg. 2kilosu kafaydı heralde
Hlycngz ipekveatlas ay maşallah zor olmuş ama normal olmuş inş benimde normal olur saglıkla büyütün bebeğinizi
Hlycngz Gulergulmez benimde 37 hafta başı 40 hafta 38 de gelse iy olur dedi ama Allah bilir tabi dediklerini yapıcam bakalım bu hafta inş faydası olur
Hlycngz Minikannesi00 maşallah ozman tek sıkıntı kanala girmesi baska bi problem yaratmıyo kafa büyüklüğü
Minikannesi00 Hlycngz evet canım genetik olarak büyükse hiçbir sıkıntı olmaz sağlıksal açıdan . Sadece doğum şeklini etkiler