Merhaba
17+4 gunluk hamileyim.
Gecen cuma lekelenme yasadim cumartesi gunu doktora gittim doktor yoruldugun icin olmustur diyip 1 haftalik progestoran verdi kullanmam icin fakat bu sabah uyandigimdan beri sag kasigimda agri var boyle belli belirsiz kendini hissetiyor ama 5 dkda bir filan hissediyorum. Normal midir yoksa doktora gideyim mi tekrar?