Ceren67 Nasıl olduğunu bilmiyorum sanırım sıcaktan oldu bi iki kolaya döküncede üstüne bu şekilde yanık tahrişi gibi  oldu 1 gündür hala kızarık kabuk kabuk görüntü var madecasol sürdüm yattım ama aynı MR zaman geçer ortalama bi öneriniz varmı
suscarparimm Ceren67 Sudocremde iui gelir kızıma kullanıyorum ama arada bi yerim tahriş olursa bende sürüyorum iyi geliyor
yigitinannesiiiii Ceren67 canım bulaşık felan yıkadığından yada temizlik yaptığından olabilirmi deterjanlarda cildi kuruttluğu için tahriş olabiliyor sudokrem yada nemlendirici kullan