Ozgee96 Kızlar 16 +3 üm bir gün öncesi asiri sancidan hastanede yattm doktr baktığında rahim agzinin kapalı oldugunu dusuk riskinin cok az oldugunu soyledi ama progestan yazdı sabh aksam kulln dedi bir zararı olur mu bilgisi olan var mı
Gmzgmz91 Ozgee96 Ben kullanıyorum canım 9. haftadan beri şuan 20. haftadayim hala kullanıyorum. Düşüğe ve erken doğumu engelliyor bı zararı yok.
yigitinannesiiiii Ozgee96 fitil olarak değilde ağız yoluyla alıyosan belki mide bulantısı uyku felan yapar canım yan etki olarak ama rahim duvarını güçlendirdiği için düşük riskinide azaltır
Ozgee96 Gmzgmz91 ya bende ilk düşğümde kullandim ama bunda doktor dusuk riskin yok diyip verdi onda biraz tereddüt ettim tesekkur ederim 🥰🙏