Ayseltn01 Merhaba yeni anneler 💖 10+3 iken erkeğe benziyor dedi doktor bu tahmin den sonra doğru sonuç çıkıyor mu? Birde ikili tarama yapalım dedi yaptırmak istemiyorum açıkcası yanlış sonuç alan çok tanıdık var siz yaptıırıyor musunuz
zamaneannesi80 Ayseltn01 10+3 çok erken cinsiyet için.. yanılma payı vardır.. tarama testi de ikili test yaptırın bence. Ben yaptırdım diğer üçlü ve dörtlü yü yaptırmadım.
Ayseltn01 Evet bana da erken geldi tahmin sadece dedi 3 hafta sonra netleşir dedi bakalım hayırlısı Taramayı da şöyle istemiyorum bi tanıdığımıza down dediler. Sağlıklı doğdu boşa stres üzüntü