AysUysal Kızlar bu 3.gebelik daha önce 2 kaybım oldu şuan acil yatış yapıldı düşük riskim çok yüksekmiş ne olur dua edin Allah rızası için 😭
Minik1Civciv AysUysal canım benim iyi düşün iyi olsun Allah yardımcın olsun inşallah Rabbim yavrunu sana bağışlasın stres yapma o daha kötü ♥️🥰
AysUysal Minik1Civciv çok ağladım gelirken şimdi serum takldi daha sakinm ama heyecan var arada kalbim nasl atio anlatamam Allaha sığınıyorum duşa ediyorum 🤲😔
Mercimek-vee-annesii Allah yardımcın olsun canım benimde 2 defa oldu ama şükür kavuştuk yavrumla şimdi uyutmaya çabalıyorum darısı başına inşallah 🙏🏻