AlevSysl Bütün duyguları aynı anda yaşıyorum ilk bebeğim olduğu için . Bel fıtığı ameliyatım olduğu için doktorum sezaryen önerdi. Hemen toparlanmak için neler yapmalıyım ? Korkuyorum 🙄