Anneler merhaba, şuan 10 haftalık hamileyim doktorum 2 hafta sonra ikili tarama testi isteyeceğini söyledi fakat çevremdeki herkes annem ve kaynanam da dahil bu testi yaptırma diyorlar yanılma payı çok yüksek strese girmeye gerek yok diyorlar siz ne düşünüyorsunuz bu konuda acaba yaptırmayan oldu mu bu testi ?