Lokman Tecrübelerimizi belirtilerimizi hislerimizi ve inşallah pozitif sonuçlarımızı burada paylaşalım. Bu ay bize mucizemizi/ mucizelerimizi getirsin 🙏👼🏻
[silindi] Lokman inşallah mucizelerimiz gelsin 🤍🤍 😍😍 18.08 de çift embriyo transferi oldum biliyorsun zaten canım beni aşırı heyecanlıyım sen ne zaman duş aldın
Lokman 19 Ağustos cuma günü saat üçte tek donmuş 5. Gün embriyosu transferim oldu. Şu an bekleme sürecindeyim 🥰
burcu_1322 Lokman canım merhaba sana birşey sormak istiyorum yumurta toplamadan sonra ne zman adet oldunuz ve kaçıncı adetinizde taransfer yapıldı.
Semakeles61 9 ağustosta transfer oldum 20 ağustosta kan testi verdim 25 çıktı sonucum tuttu şükürler olsun 🤲🏻 Salı günü yani yarın testi tekrarlamamı istedi doktor
Lokman Semakeles61 yaaa mükemmel bir haber bu çok sevindim sizin adınıza 🥰☺️ Bebişinizin kalbi gümbür gümbür atsın inşallah. Sizinde mi 5. Gün donmuş embriyoydu 🥶
Lokman burcu_1322 merhaba yumurta toplandığı ay hazirandı o ay döngümün 23. Günüde adet oldum yani 21 haziranda yumurta toplamam oldu 3 temmuzda adet gördüm. Temmuz ağustos arası adet döngüm ise 34 gün sürdü. Sonrasında transfer süreci başladı canım 🍀
Semakeles61 Lokman sadece yattım 🤦♀️Tabi evin içinde yürüdüm dolaştım kanın vücutta dolaşması için iş falan hiç bişe yapmadım sadece pişirilmiş yemeği tencereden aldım yedim tabağımı makineye koydum okadar
Semakeles61 Semakeles61 Lokman doktor 3 gün dikkat et sonrasında ağır kaldırmamak şartıyla eğilip kalkma yükseğe uzanma ve günlük yaşantına devam et dedi ev işlerini yapabilirsin dedi ama biz tedirgin olduğumuz için kayınvalidem yaptırtmadı bana bişey
Lokman [silindi] valla ben hala almadım 🤣 bir de öyle sıcak ki hava… ilaçlar zaten ayrı bunaltıyor ama direniyorum yapmamaya 🙄 canım bu bekleyiş çok zormuş gerçekten… bazen içime korku düşüyor günler hızlıca geçsin inşallah sonucumuzu öğrenelim😇😇
[silindi] Lokman aynen canım çok zor bi süreç benim 4. Gün 2 dk su döküldüm çıktım hemşireme mesaj gönderdim al tabi 2 günden sonra sorun görmüyoruz kaldı ki senin 4. Gün dedi Bu arada sana çiftmi transfer ettiler
Lokman ssabriye ayy hadi bakalım inşallah pozitif sonuçlar alırız hep birlikte. Rabbim bizim ve ailemizin yüzünü güldürsün ☺️Beklemek gerçekten çok zor 🫣
Lokman ssabriye ne yalan söyleyim bende de yok … sadece transfer günü ve sonraki gece sol kasığımda acı hissettim o kadar