pelindf Kızlar ilk gebeliğim dün 17+3te göbek deliğimin alt kısmında 2-3 kez, 1 kez de üst kısmında pıt pıt şeklinde vurma hissetmiştim sanırım bu bebeğin vuruşu değil mi bugün de az önce yine oldu yavaş yavaş hissetmeye başlıyorum galiba ne dersiniz 🤲🏻🥹🫶🏻
SemaArin pelindf BENDE 15+2 DE YERDE OTURURKEN BİRŞEYİN KAYDIĞINI HİSSETTİM ERTESİ GÜNDE AYNIYDI BEBEĞİMDİ GALİBA
pelindf h_s_1411 sanırım kişiden kişiye değişiyormuş zamanı sağlıklı olsunlar da inşallah en yakın zamanda hissedersin canım çok tatlı bir his 😍
Nurersz Arkadaşlar bende 17+0 ım ama sanki karnımın hareketleri gibi geliyor ayırt ediliyor mu bebik olduğunda yav 😁😁
pelindf Nurersz evet bence anlaşılıyor çünkü mideden olunca gurultu tarzı oluyor ama benim bu hissettiğim pıt pıt cama tıklatma gibiydi🙈