Meleknkkk İşte bu yüzden şeker yükleme testi yapılmalı. En doğru sonucu yüklemede alabilirsiniz açlık tokluklari normal çıktığı halde yüklemede şekeri olduğunu öğrenenler oluyor. Ya da açlık tokluk yüksek çıkıp yüklemede bir şey çıkmayanlar. Şeker yuklemesinden aldığımiz şeker hergun yetersiz bir kahvaltidan aldığımız şekerden daha az emin olun bana da doktorum söylemişti bunu. Benim yüklemede 181 çıkıp ertesi gün kepekli sandviç yediğimde 190, beyaz ekmekle sandviç yediğimde 200 çıkmıştı. Şimdi insülin kullanıyorum bir dilim tam buğday yesem 130 u geçiyor kullanmadığımda kim bilir kaç çıkar. Kan şekerinin ani yükselişleri bebeğe giden oksijeni kesiyor dahiliye doktorumdan ogrendim ben bunu. Gebelik şekeri mutlaka öğrenilip varsa tedavi edilmesi gereken çok çok riskli bir durum.