Yarrentasann Kızlar 39+3 üm hamilelikte saç boyatan oldumu yada bı zararını gören doktora falan sordunuz mu boyayabilir miyiz
suscarparimm Yarrentasann Tek renk ise tamamen bitkisel boya ile ilk 3 aydan sonra boyatılabilir. Ama oreal veya açıcı kullanılacaksa beklemenizi öneririm doğumunuza az kalmış zaten
Yarrentasann suscarparimm teşekkür ederim yanıtınız için acaba emzirme döneminde bı sakıncası olur mu
suscarparimm Yarrentasann Ben kızım 4 aylıkken ombre yaptırmıştım 2 saat emzirmedim sütümü sağdım çiçeğe döktüm ondan sonra emzirdim