Geçen cuma günü rutin kontrole gitmiştim bebeğimin kalbi normalden az atıyordu doktor pericardik dedi ve son bir haftada bebek gelişmemiş, bu hafta tekrar gelmemizi her şeye hazırlıklı olmamızı söyledi, bu durumda nolur acaba bebegimi kürtajla alacaklar mi? Allah’tan hayırlısını istiyorum bana dua eder misiniz…🙏🏻
Not: 6 haftalık