Merhaba kızlar 38.haftamdayim en son kontrole gittiğimizde doktor hemşireye beyinle ilgili bsy söyledi hemşire not aldı bilgisayardan sistem o şekilde zaten ama bize herhangi bir şey söylemedi olumsuz şimdi aklıma takıldı bir sıkıntı mı var diye basina böyle bir şey gelen var mı sonuçta sıkıntı olsa bize de söylerdi di mi ?