Ebru34Kaya 28 yasımdayım nerden baksanız 10 senedır var bende, 6 ayda bir ultrason cekılıyorum kontrolum o sekılde saglanıyor. Emzirmeyle kuculuyor mu bılmıyorum ılk gebelıgım ama mutlaka kontrol altında tutulması gerektiğini biliyorum. Bır de dogum kontrol hapı gıbı ılacların kullanılmaması onerılıyor. Saglıcakla🌸