18+6 hamileyim. Bebegin haraketlerini henüz hissetmiyorum. Ama 16 haftamdan beri karnimda sabah uyandigimda yani uzanirken oluyor yalniz sanki bir tarafda sertlik oluyor ben bir seyler hissediyorum içerden ama bebek heraketi mi bilmiyorum. Sanki karnimin sertlik olan bolgesi biraz yukseliyor. Sonra elimi koyup yavasca ovaliyorum geçiyor sertlik. Hem solda hem sagda oluyor. Ve yalnizca uzandigim zaman oluyor bu garip. Bu nedir acaba? Ben haraket de hissetmeyince boyle olunca endiseleniyorum🥺