Fatime07 Progesteronu ağızdan kullanıyorum sabahları akıntı oluyor normal mı yanı bu progesterondan kaynaklı olabilir mi yoksa normal akıntımıdır
Arzu_uu Fatime07 ağız Yoluyla alınca akıntının olduğunu ilk defa duydum demekki oluyormuş bende sürekli kullanıyorum ama vajinadan o zaman akıntı oluyor aldıktan bir kaç sonra beyaz ilacın artıkları oluyor onlarda dışarı atılan
Meleklerim00 Fatime07 vajinadan al kuzum hem ağızdan alınca baş donmesi mide bulantısı o çok yapiyo vajinadan koyunca 2 saat yat dinlen
yamacalimoms Evet progrestan akıntıyı coklastiriyor normal vajinal yaparsan da bı anda kalanı aşağı akıyor kaç defa suyum geldi diyip Dr a gitmiştim ilk gebeliğimde ilaç yaptığını söyledi doktor😐
Fatime07 Meleklerim00 doktora gidince sorucam vajınadan alsam mı dıye aslında daha iyiymiş simdi sormadan kullansam bir şey olur mu ki bir de serklajlıyım aynı zamanda
Meleklerim00 Fatime07 doktoruna sor kuzum çünkü rahim dikişi oluyo sanirim dediğin o yuzden biz ne desek yanlış olur doktor bilir en iyisini
Mom-babyyy Fatime07 ben kullandım akıntı oluyordu biraktiktan sonra normale döndü doktorum sabah akşam al dedi bir süre sonra dayanamadim gece sadece aldım
Sedaduru Fatime07 bende 9 gündür kullanıyorum kanamam hafifleyince akıntıyı farkettim.Günde 3 defa ağızdan alıyorum