Sedahoca Dün aşı oldum canım hiç yanmadı ama birgün sonra enjeksiyon bölgesinde agrı ve taş kesilme gibi kolumu rahatça kullanamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı 😩 Çözümü var mı ?
Necla06 Sedahoca aşı olduktan sonra her 2 saatte bir buz uygula demişti hemşire uygulamama rağmen 1 haftaya yakın sızladı ama ben gündüz çok is yaptığım ve gece de üzerine yattığım için olmustur agrim dedim. Buz uygulayabilirsiniz bir zararı olmuyor.
bhdrrabia Sedahoca ben 2 sene önce bi doz yaptırmıştım bir hafta ağrıdı ama gebelik aşısını geçen ay yaptırdım ilk dozu hiç ağrı sızu olmadı
deletedmom734 Sedahoca çok geçmiş olsun ben tetanoz olmayacağım ama merak ettim sizi bu ağrıya karşı uyardılarmı?
SemihBesteYaln Ben 4 gün yaşadım . Kolum bana ait gibi değildi sanki ama sonra geçiyor kalmaz öyle merak etme 🤗
Nurbursa Sedahoca evet canım bende iki doz aşı oldum ilkinde ilk gün hiçbişe yoktu ertesi gün taş kesildi üstüne yatamadım kaldıramadım. İkincide akıllandım aşı vurulduktan sonra on dakika falan çok hareket ettirdim yayılsın diye ve hiç digeri gibi olmadı
yagmurtpl Ben 6 haftlığım ayak baş parmağımı Demir kesti çok kesmedi ama kanadı baya yine de. Ne olur ne olmaz diye doktoruma danışıp tetanoz alışı oldum, daha dün oldum hatta, kolum çok agrır diye tahmin ediyordum ama hiç agrımıyor desem yeri! Beni asıl kaygılandıran gebeliğimin çok yeni olması. İnternette filan da okudum herhangi bir sorun olmaz diyor. Olmaz inşallah Allah korusun diyip telkin ediyorum kendimi 😕
AysegulAloluAcikgoz Sedahoca valla canım Carsamba günu yaptirdim hala uzerine yattigimda falan agriyor birsey yaparken falan agriyor. Kisiden kisiye degisiyor bu ağrı olayi hemsire bana iki uc gun cok agrin olabilir sonra azalarak biter 1 haftayi bulur demisti.