Ezgimmmmm ben n11 yada hepsiburada da alıyorum. Mesela hepsi buradada pazar akşamları tıkla kazan falan oluyo 20 TL falan veriyo bazen 10 TL vs acayip indirim kolluyorum şimdi kızlar 1,5 yaşına geldi +18 aldık. Bide ikiz yani hem kaybetme çok oluyo hemde emzik savaşı oluyo. Emzik benim elim ayağım 500 dese gene veririm . Bu arada dolap uygulamasında sıfır etiketli tek olarak da satılıyor amaç denemekse eğer öyle de alıp deneyebilirsin. Artık bu işin kurdu oldum 😀