Çok şükür doğum hikayesini yazmak bana da nasip oldu. 🌸
16 ağustos günü 40+5 olmustuk normal muayeneye gitmiştim. Su azlığından dolayı yatış verdiler doğumu baslaticaz dediler. O gün fitil (propess) takıldı. 8 saat duruyormuş bu süre içinde acilmam hiç olmadı fakat sancılarım hafif olmaya başlamıştı. Fitil çıkarıldıktan sonra ertesi gün 17 ağustos saat 10 da suni sancı verildi. Geceden fitil verildigi için suni sancıyı biranda yükselticez haberin olsun dediler. Serumu takar takmaz başladı ağrım. 13.00 gibi o kadar şiddetli ağrılarım oldu ki yanımda kimse yok ikide bir doktoru ebeyi çağırıp ben dayanamıyorum artık nolur beni sezeryana alın diye yalvardım. Saat 14.50 gibi suyum gelmeye başladı. Açılmaya baktılar 2 cm acilman var dediler. Zaten su azlığından dolayı doğumu başlattınız suyum gidiyor açılmamda ilerlemiyor dedim. Kadının kolunu tutup Allah aşkına beni sezeryana al yapamiycam dayanamıyorum da dedim. Kadın dediki acilma olması gerekiyor akşama kadar burdasin deyip odadan çıktı. 10 dakika ya 10 dakika bile geçmedi bebeğin kanala girdiğini hissettim. Avazım çıktığı kadar bağırıyorum. Bebek geliyor koşun yardım edin diye. Sezeryana almaları için zırt pırt çağırdığım için kimse beni kâle alıp odaya gelmedi. Bi daha bağırdım doğum başladı bebek geliyor gelin nolur diye bağırdım. 2 tane stajyer sallana sallana geldi. Ne bakıyorsunuz doktoru çağırın doğum başladı dedim. Stajyerler çağırdı odaya bir anda 10 kişi doluştu. Bana diyorki ayaklarını ac muayene edeyim. Yapamıyorum yardım et dedim. Ayaklarını koy yoksa biz diğer odaya gidicez dediler. Sonra koydum ayaklarımı aaa doğum başlamış hemen doktoru çağırın falan dediler. Doktor ıkın diyor imkan yok ıkınamıyorum. O ara catalda popomu geri çekmişim doktor azarlıyor. Can havliyle elini tuttum üf elini çek heryere değirdin bi çek ellerini diye yine azarladı. Ikın diyorum sana bebek havasızlıktan ölecek falan dedi. Iki kişi karnıma sertçe bastırdi. Allahim çok zordu. 15.00 da bebek doğdu. Bu seferde eşi doğmak bilmedi doktor ter döktü resmen al işte şimdide eşi doğmuyor diye söylenip durdu. Bebekten daha zor oldu. Yine iki kişi bastırdı. Dikişleri de hep hissettim. Kimseye haber veremedim doğuma giriyorum diye en son esimle mesajlasmistik. Ben dayanamıyorum sezeryana aldır beni yazmıştım. Bebek doğdu diye mesaj attım. Esim şok oldu. Annesine anne bebek doğmuş anne valla doğmuş diyor 😂
Neyseki sağ salim bebeğimi kucağıma alabildim. Rabbime hamdolsun. Rabbim acılarını göstermesin. İsteyen herkese nasip etsin insaallah 🥰
Sormak istedikleriniz olursa yardımcı olmaya çalışırım. 🌸