Adakiz44 ben hiçbirinden memnun değilim o hastanenin çalışanları da ters doktorları da hastane zaten pislik içinde tuvalette bi sabun bulamıyorsun, murata gittim bende zaten çok sıkıntılı bir şekilde hasta alıyordu beklemekten çatladım artık benim 5 haftam niye geldin dedi geçen hafta gebe olduğumu öğrendim kese için geldim dedim baktı mı bakmafi mi anlamadım bile anında döndü kese var dedi sonra sekretere ogle yemeğine çıkmak istediğini ne yemek istediğini söylüyor beni umursamadı kaç haftalık ultrasonda dedim çok küçük 3 haftalık diyor ultrason kağıdını aldım elime orda 5 yazıyor söyledim olabilir dedi sadece