Esoli bende hurafe oldugunu düşünüyorum gunahını falan bilmem bizde de bebeğin ömrü kısalır derler ilk gebeliğim de bilmiyordum saclarımı kestirdim ilk bebeğimi kaybettim ama asla demiyorum ki saç kesiminden dolayı diye bence bunu uyduranlar benim gibi Bi durum yaşamış bahane olarak onu ileri sürmüşler