Merhaba kızlar 38+6 haftlığım aslında ilk gebeliğim değil ama bunu hiç anlamadım saat 4ten beri ufak ufak sancilarim var 10dk da Bi iki defa oluyor anlamadığım şey çoook hafif adet sancisi gibi olup geciyor ve mide bulantısı oluyor ne nişanım geldi nede suyum sizce doğum başlıyor olabilirmi?