kızlar bir kaç hafta öncesine kadar benim de öyle sürekli şişiyordu ayaklarım. kayinvalidem de kalıyordum ve çekindiğim için sürekli oturuyordum ayaklarımı uzatamıyordum. kendi evime geldim annem geldi yanina sürekli uzanıyorum şimdi ayaklarım hiç şişmez oldu. sürekli uzatın ayaklarınızı epey faydası oluyor. tabi bi de yorulmamak