Sedefatlas Şuraya post olarak yaşasın sonunda doğurdum yazmak nasip olur mu beee 😂 Asla günler geçmiyor veeee artık hareket edemiyorum 35+2🐣😍
Sedefatlas suscarparimm Aşko ikinci gebelik ilk gebelikte top gibiydim bunda yine yürüyebiliyorum ahahahah 😂😂😂 amaaa cidden bir bunalım geliyor yavaştan yanii
suscarparimm Sedefatlas Bende valla ilki gene idareten yürüyordum hareket ediyordum bunda 29 olduk şimdiden panda gibiyim 😂
Imaram3 Tugcebanu ayyy bende 37+5 bende de uyku yok 😂 valla her an tetikteyim nisanmj su mu açılma mı sancı mı 😁 hangisi olacak kafamda deli sorular 🙄🙈😂🤭😁
Tugcebanu Imaram3 nisan geldi gitti sancı geldi o da kaçtı açılmayı bekliyorum valla bi açılsaaaaa giderek büyüyor da çok stres yapıyorum ben de 😂😂
sliya30 Sedefatlas ben ilk gebelikte korkmadım ama bu ikide biraz korkuyorum 😩 Allah yardımcımız olsun canım sağlıkla alalım iyi ebeler karşımıza çıksın amin 🤲
Sedefatlas sliya30 Ayy sorma vallahiii bende aşırı korkuyoruuummmm ilkte birşey bilmiyorduk ya ondan herhalde 😂