Biroglanannesiii Bir_mucize_olsun1 Lohusa pedi canım şarıl şarıl kanamadım lohusa pedi yeterli oldu hala kullanıyorum
ikimelekannesi___ Bir_mucize_olsun1 depend aldım artı normal Orkid bence yeterli ilke oğlumda çok iyi olmuştu ikinciye de aldım
Deletedmom_33 Bir_mucize_olsun1 Hastane hasta bezi bağladı. Ayağa kalkınca gece ekstra uzun ped taktım hemen yeterli oldu
Lizbonn Bir_mucize_olsun1 C hbiri😂😂 valla hasta bakıcıdan kalın gazlı bez gibi bir şey istemiştim onunla geçirdim ilk 1 haftayı sonra ped takmıştım.
Bir_mucize_olsun1 Lizbonn zaten bildiğim kadarıyla ilk hasta bezini hastane veriyor diye biliyorum bilmiyorum almakla almamak arasında kaldım
Lizbonn Bir_mucize_olsun1 Ben normal doğum yaptım canım bana vermediler arkadaşım da sezaryan olmuştu o da almadı bunlardan aymı sekilde o dedigim seyden koymuştu ya şahsen ben bunları takamam psikolojik olarak beni çok etkilerdi 😣🫠