Pertefeza aynı senin haftanda benim de başlamıştı ve dayanamayacağım kadardı doktorum gaviscon içebilirsin demişti yatmadan bi tatlı kaşığı içiyordum biraz da olsa rahatlatıyordu. Sen de danışıp kullanabilirsin. Şu an 35. haftamdayım 32den beri midem yeniden yanmaya başladı ama o zamanki kadar değil en azından soğuk sütle geçiyor 😁