Momandteacher Kızlar etrafta 13 bin diye rakam diyorlar doğum için. Hiç sorup da net rakamı öğreneniz var mı acaba?
Sena646 Momandteacher ben 2 ay önce sezeryan doğum yaptım 3900dü şuan kaç bilmiyorum da 13 bin fakan değildir yani zam geldiyse 200 falan gelmiştir en fazla