Sellyd
Ben 7. Haftama girdim bugün cuma günü bende de oldu pembemsi kanama sonra hemen kahverengiye döndü ama tabi ben kan görür görmez hastaneye gittim kanama alanım yok muhtemelen yerleşme kanaması progestan hap verdi doktor sabah akşam içiyorum sabah kontrole gideceğim şimdilik bir sıkıntı yok gibi ama sizde direkt hastaneye gidin hemen acile belki kanama alanı falan vardır tedbir önemli beklemeyin hiç